באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ובאמצעות שותפי החיפוש ורשת התוכן של גוגל , בעל עסק יכול לקבל חשיפה רלוונטית לעסק שלו בקלות על ידי בנייה של קמפיין מדוייק והשקעה נכונה באפיקי הפרסום השונים.
באתר זה אציג בפניכם את 3 אפיקי הפרסום המרכזיים בהם ניתן לפרסם דרך מערכת גוגל אדוורדס :
1. פרסום בגוגל אדוורדס - פרסום ברשת החיפוש של גוגל
פרסום במנוע החיפוש גוגל - האתר המרכזי הוא הפרסום הנפוץ ביותר על ידי שימוש במערכת גוגל אדוורדס.
ניתן לפרסם בכל השפות ובכל ההתאמות לכל איזורי העולם בבחירה אישית ממוקדת לצרכי העסק.
אתר גוגל מותאם אישית לכל משתמש אוטומטית או בבחירה ידנית על ידי שימוש בממשק שפה ייעודי למשתמש ואיתור המיקום של המשתמש.
מערכת גוגל אדוורדס מתאימה מודעות על פי מיקום המשתמש על פי סיומת המדינה לאחר דומיין Google. לדוגמא:
Google.co.il יציג מודעות ממומנות אשר מוקדו עבור ישראל.
Google.co.uk יציג מודעות ממומנות אשר מוקדו עבור בריטניה.
Google.ru יציג מודעות ממומנות אשר מוקדו עבור רוסיה.
וכן הלאה...
פרמטר נוסף הוא ממשק השפה של המשתמש. עבור קמפיין ממומן ניתן להגדיר את ממשק השפה בו נרצה שהמודעות הממומנות שלנו יופיעו ורק גולש המשתמש בממשק השפה בה בחרנו יזכה לראות את המודעות שלנו.
ניתן להשתמש בפרמטר השפה והמיקום בשילוב מדינות שונות ושפות שונות. בעת בניית קמפיין מנצח נדאג להתאים את השפה והמיקום ללקוחות הפוטנציאליים שלך !
מיקום המודעה שלנו ברשת החיפוש של גוגל , נקבעת על ידי 2 פרמטרים המכילים מספר פרמטרים נוספים המשפיעים על המיקום שלנו:
- ציון איכות: כל מודעה מקבלת ציון איכות על פי מספר פרמטרים נוספים ידועים בהם:
א. תוכן העמוד – גוגל נותן עדיפות לאתרים המכילים תוכן מקורי ואינפורמטיבי לגולש.
ב. כתובת עמוד נחיתה רלוונטית – חשוב תמיד להפנות את הגולש למקום הנכון. לדוגמא, אם גולש חיפש לקנות פרח מסוג מסויים לאישתו באינטרנט, הנכון מבחינתנו הוא לכוון את הגולש לעמוד הרלוונטי שעוסק ברכישת הפרח הספציפי ולא לעמוד המכיל פירוט ואפשרות רכישה של פרחים מסוגים שונים.
ג. זמן טעינה של העמוד – פרמטר שתמיד היה קיים בגוגל אך לאחרונה קיבל עדיפות גבוהה למדי. אתרים בעלי זמני טעינה ארוכים למדי היכולים לפגוע ב"חוויית המשתמש" לרוב יקבלו ציון איכות נמוך משמועתית מאתרים זהים בעלי זמני טעינה קצרים יותר.
- עלות לקליק – לכל מילת מפתח אנו יכולים להגדיר עלות לקליק על פי בחירתנו. עלות לקליק יכולה להיות החל מ- 0.15 אגורות מינימום ועד 400 שקלים מקסימום (!!!) לכל קליק . אנחנו לא בוחרים עלות לקליק מתוך ניחוש או ניסוי אלא על פי סטטיסטיקות מוקדמות שריכזנו טרם בניית קמפיין ממומן על ידי "כלי מילות המפתח" ו- "כלי הערכת תנועה" מבית גוגל. כמובן , לא נקבל את העלות לקליק המדוייקת על מנת להיות במקומות הראשונים אלא נקבל מדד לגבי תחרות המפרסמים , נפח החיפושים והעלות לקליק המומלצת על ידי גוגל. שלושת הפרמטרים האלה יעזרו לנו לחשב בצורה הטובה ביותר את העלות לקליק הראשונית המוערכת לקליק שייתכן ותשתנה בהמשך על מנת לקבל את התוצאות הדרושות.
שימוש נכון ב- 2 הפרמטרים הנ"ל – "ציון איכות * עלות לקליק" ,תוביל כל קמפיין להצלחה או לכישלון תלוי באופן השימוש. אנחנו המומחים ביצירת קמפיינים בעלי ציון איכות גבוה במיוחד ובהתאמת עלות לקליק באופן מדוייק בהתאם לדרישת גוגל להופיע במקומות הראשונים.
2. פרסום בגוגל אדוורדס – פרסום ברשת שותפי החיפוש של גוגל
ברשת שותפי החיפוש של גוגל נמצאים מאות אלפי אתרים בהם קיים סרגל חיפוש של גוגל. ניתן לאפיין את אופי הפרסום כך שיתאים גם לפרסום אצל שותפי החיפוש של גוגל.
ייתכן ונתקלת בעבר באתר המציג אפשרות חיפוש בגוגל דרכו. באתר ניתן למצוא סרגל חיפוש של גוגל ובדרך כלל לוגו של גוגל בו כתוב "חיפוש מותאם אישית". דוגמא מעולה לשותף חיפוש של גוגל הוא אתר Nana10.co.il – אחד מהאתרים הגדולים ביותר בישראל המהווה אתר הבית של ערוץ הטלויזיה – ערוץ 10.
בדרך כלל העלויות בפרסום אצל שותפי החיפוש של גוגל הן נמוכות יותר מפרסום במנוע החיפוש המרכזי של גוגל. זוהי דרך מצויינת לקבל חשיפה נוספת תחת ממשק של גוגל דרך אתרים נוספים – שותפי חיפוש.
3. פרסום בגוגל אדוורדס – פרסום ברשת התוכן של גוגל
רשת התוכן של גוגל מונה מיליוני אתרים המכילים מיליארדי דפים ברשת בהם אנו יכולים להציג את המודעות שלנו.
למעבר מהיר לעמוד מידע מקיף ומעניין בנושא פרסום ברשת התוכן של גוגל לחץ על הקישור.
אפשרויות הפרסום בגוגל הן בלתי מוגבלות – החוכמה היא לפרסם במקום הנכון ובזמן הנכון ולהביא תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים לאתר. כל אחד יכול להביא תנועה לאתר, לא כל אחד יודע כיצד להביא תנועה מועילה ואיכותית – המומחיות שלנו היא להביא תנועה של לקוחות עתידיים שרואים ייתרון וערך מוסך למוצר או לשירות אותו אתם מוכרים.
סיפורי הצלחה