ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

רשת התוכן - דוגמאות

מאמר מקצועי בנושא רשת התוכן המכיל מספר דוגמאות לפרסום ברשת התוכן של גוגל. במאמר ניתן ללמוד מהם הדרכים לפרסום או שיווק מקצועי של אתר על ידי שימוש ברשת התוכן.

דוגמאות לפרסום ברשת התוכן
פרסום בגוגל> רשת התוכן>

דוגמאות לפרסום רשת התוכן

בהמשך למאמר המורחב בנושא פרסום ברשת התוכן של גוגל , לחברת גוגל יש מיליוני אתרים שותפים ברשת האינטרנט. אתרים שותפים הכוונה לאתרים החולקים את הפרסומות של גוגל בתוך האתר שלהם ובתמורה מקבלים חלק יחסי מהרווח עבור כל קליק על כל אחת מהפרסומות. גוגל מאפשרים מספר דרכים בהם ניתן לפרסם באתרים של שותפים – החל ממודעות טקסט פשוטות, באנרים (מצד שמאל מצורפת תמונה הממחישה פרסום באנרים עליוניים בפורום רכב מוכר), תמונות ואפילו קבצי וידאו. לכל נושא יש אתרים שותפים בהם ניתן לפרסם. חלק גדול מההכנסות של אתרי תוכן רבים בעולם הוא תוכנית השותפים גוגל אדסנס בה מוצגות מודעות גוגל אדוורדס.

בתור מפרסם באינטרנט על ידי מערכת הפרסום בגוגל אדוודרס, יש לך את האופציה לבחור בעצמך היכן לפרסם ברשת התוכן של גוגל או לתת לגיטימציה למנוע של המערכת לבחור בעצמו את האתרים בהם המודעות יופיעו. ניתן לפרסם באופן אוטומטי באתרים על פי מילות מפתח, ניתן לבחור ידנית את האתרים בהם אנחנו מעוניינים שהמודעות שלנו יופיעו וניתן לשלב בין שתי התכונות הנ"ל.

פרסום ברשת התוכן של גוגל הוא למטרות שיווק ופרסום כאשר הדגש המרכזי הוא על שיווק העסק שלנו.
מבחינה פרסומית - המודעות שלנו מוצגות באתרים רלוונטיים או בתכנים רלוונטים באתרים שונים. המנוע של המערכת הזו בוחר באופן מדוייק כמה שיותר את הדפים הרלוונטיים בהם נפרסם עבור הלקוחות הפוטנציאליים הבאים שלנו.
לדוגמא, אם אנחנו משרד עורך דין בתחום הפלילי, נעדיף לפרסם באתרי מאמרים או פורומים שונים בתוך מאמרים הנכתבו על ידי עורכי דין מהתחום שלנו או תחום הקרוב לזה. באותו אתר מאמרים יש מאמרים כמעט בכל תחום אפשרי, לא נרצה להופיע בתוך מאמר בנושא מזרונים אלא בתחום שלנו בלבד ולכן נגדיר במערכת גוגל אדוורדס את כתובת האתר מאמרים בו אנחנו מעוניינים להופיע ורשימת מילות מפתח \ נושאים הרלוונטיים עבורינו. גוגל בנוסף מתאימה גם את תוכן המודעה שלנו לתוכן של עמוד בו אנחנו עתידים לפרסם.
מבחינה שיווקית – לרשת התוכן של גוגל יש אפקט גדול מאוד לשיווק עסק באינטרנט כיוון שברשת חברים מיליוני אתרים בעולם ואלפי אתרים בישראל. כל אתר חייב בסיס עסקי כלשהו ולכן המון אתרים המשתייכים לסקטור הפרטי ולא שייכים לבעלי מקצוע מעדיפים לשתף פעולה עם גוגל ולהכניס לאתר את הפרסומות של מנוע החיפוש במטרה לקבל חלק מהרווחים של הפרסום.

דוגמאות לפרסום ברשת התוכן של גוגל
פרסום ממוקד ברשת התוכן:
פרסום ממוקד ברשת התוכן הוא סוג פרסום שבו המפרסם בוחר היכן הוא מעוניין להופיע. החזר על ההשקעה - ROI - חיובי ואפילו גבוה ברוב המקרים אך אסור לשכוח שהתהליך הוא ארוך יותר כיוון שאנחנו "כופים" על המשתמש לראות את המודעות שלנו שלא כמו שאילתת חיפוש במנוע של גוגל בה המשתמש מחפש אותנו.
דוגמא:
מצד שמאל ניתן לראות תצלום מסך מתוך כתבה בנושא מחיקת רישום פלילי באתר Articles.co.il. בתצלום המסך מסומנים בשני מלבנים אדומים מודעות הפרסום של רשת התוכן של גוגל. ניתן לראות בבירור את ההתאמה של גוגל לנושא המאמר, גוגל מפרסם עורכי דין כאשר רובם עורכי דין מומחים למשפט פלילי המתעסקים עם מחיקת רישום פלילי. המודעה העליונה ביותר מעל התוכן של עו"ד פלילי ערן צלניקר נוצרה על ידינו. כחלק מתהליך מסע הפרסום של משרד עורכי דין פלילי צלניקר מיקדנו את המודעות לאתרי מאמרים בנושאים הקשורים לדין הפלילי ואכן המודעות מופיעות בעשרות מאמרים שונים בישראל בנושא הדין הפלילי וזוכות לכניסות רבות, בין היתר של לקוחות פוטנציאליים.
שיווק ברשת התוכן:
בדרך כלל אנחנו משווקים ברשת התוכן של גוגל אתרים גדולים יותר \ פורטלים שאנחנו מעוניינים לקבל חשיפה גבוהה עבורם. תהליך השיווק ברשת התוכן של גוגל לא מתאפיין בהחזר השקעה גבוה ולעיתים קרובות הקמפיין מפסיד כסף בטווח הקצר. שיווק באינטרנט נעשה על מנת למתג עסק בתחום שלו.
לדוגמא, פורטל צימרים גדול החליט לעשות קמפיין שיווקי רחב אופקים ולפרסם באתרי תיירות, נופש ואטרקציות בישראל ללא מיקוד על פי מילות מפתח. כלומר, ייתכן והמודעה תופיע בדפים קשורים קצת פחות כמו מסעדות, ספא, אטרקציות ולא רק בדפים המתעסקים בצימרים כיוון שהמיקוד נעשה על פי אתר ולא על פי מילות מפתח. מטרתו של הקמפיין היא שיווק האתר לגולשים השונים. כאשר אדם נחשף למודעה עשרות, מאות או אלפי פעמים, אפילו אם לא לחץ על המודעה היא תחרט בזכרונו לתקופה ארוכה. כתובת האתר תמיד תלווה אותו כאשר יחשוב על התחום הספציפי. נחזור לדוגמא של פורטל הצימרים, אדם שנחשף אלפי פעמים למודעה של האתר וירצה לחפש מידע נוסף על התחום בעתיד יתן עדיפות משמעותית לאתר אליו נחשף במודעות של רשת התוכן כאשר הוא מחפש את המונח "צימרים" במנוע החיפוש של גוגל. בחיפוש אחר המילה בגוגל באופן אוטומטי יחפש אחר האתר המוכר לו מהמודעות ברשת התוכן באתרים השונים. הסיבה המרכזית בדרך כלל היא כיוון שאתר המפורסם בעשרות אתרים במקביל אוטומטית נראה למשתמש אמין יותר ומוצג בצורה אמינה ומשתלמת עוד בטרם הכניסה לאתר - במודעות של גוגל.
מצד שמאל מוצגים ארבעה תצלומי מסך הממחישים תהליך שיווקי שעובר משתמש בדרך, עד הכניסה לאתר שלנו:
תמונה ראשונה + שנייה – פרסום ברשת התוכן בתוך שני אתרים קטנים ונישתיים השייכים לבעלי צימרים.
תמונה שלישית – פרסום ברשת התוכן של אתר מפה, אתר העוסק בתיירות ונופש בישראל ומכיל אלפי עמודי תוכן הנצפים מידי יום. המודעה מקבלת חשיפה של עשרות אלפי צפיות ביום.
תמונה רביעית – משתמש מחפש את המונח "צימרים" בגוגל. האתר מופיע בין התוצאות הראשונות גם בחיפוש הממומן של אדוורדס ובכך נותן תוקף לכניסה של המשתמש לתוך האתר. כיוון שהגולש כבר נחשף בעבר לאתר בעשרות אתרים שונים הוא יכנס ישירות לאתר - המוכר לו ממודעות שראה באתרים אחרים ברשת.

ישנן עוד אלפי דוגמאות שניתן לתת לפרסום ברשת התוכן של גוגל. אתרים גדולים מאוד בישראל נותנים חשיפה למודעות של גוגל וניתן לפרסם בהם על ידי מערכת גוגל אדוורדס. אתרים כמו YNET , NANA , YAD2 ועוד רבים וטובים שבאמצעות פרסום נכון בהם אנחנו יכולים לשווק ולמתג את העסק שלנו באינטרנט בקלות.












פרסום באנרים ברשת התוכן





































פרסום ברשת התוכן - אתר Articles










            פרסום ברשת התוכן - אתר מפה
פרסום ברשת התוכן - אתר מפה





                  פרסום ברשת התוכן - אתר צימר פרטי
פרסום ברשת התוכן - אתר פרטי סוויטה בחיפה





              פרסום ברשת התוכן - אתר צימר אין
פרסום ברשת התוכן - אתר צימר אין











                      פרסום בגוגל בקטגוריית צימרים
פרסום בגוגל אדוורדס - חיפוש במנוע החיפוש של גוגל
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן