ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

דף נחיתה

מאמר מפורט בנושא דפי נחיתה :
- הסבר קצר על דפי נחיתה.
- הגדרת מטרות ויעדים לדף נחיתה.
- יחסי המרה של דפי נחיתה.
- איך יודעים האם אנחנו צריכים יותר מדף נחיתה אחד.
- יצירת דפי נחיתה מצויינים.
- טיפים לשיפור דפי הנחיתה שלנו.
במאמר זה ניתן למצוא הגדרות למונחים שונים בנושא דפי נחיתה כמו 'יחסי המרה' ו- 'לידים' .

דפי נחיתה
IndiviDual >פרסום בגוגל>

עיצוב דפי נחיתה

במאמר מקצועי זה נדון בנושא עיצוב עמודי נחיתה (או Landing Page בשפה המקצועית).

להלן מספר דוגמאות לדפי נחיתה שבנינו לאחרונה להתרשמותך:

דף נחיתה עורך דין הוצאה לפועל דף נחיתה טכנאי מחשבים
דף נחיתה אירופלקס דף נחיתה אופקים
דף נחיתה הולנדיה דף נחיתה סיני
דף נחיתה IndiviDual דף נחיתה עורך דין פלילי
דף נחיתה מנעולן דף נחיתה הולנדיה ארצות הברית
דף נחיתה גרירה וחילוץ דף נחיתה טכנאי מחשבים

הסבר קצר על עמודי נחיתה:
עמוד נחיתה זהו עמוד שנבנה עבור קמפיין פרסומי כלשהו (לדוגמא פרסום מודעה בגוגל אדוורדס או פרסום באנר באחד מאתרי הכלכלה הגדולים בישראל שיוביל לעמוד נחיתה וכדומה).

רשימת יעדים פופולאריים לעמודי נחיתה:
לפני התחלה של בנייה ועיצוב של עמוד נחיתה נגדיר יעדים לעמוד הנחיתה שלנו:
א. מיתוג של העסק שלנו.
ב. יצירת קשר טלפונית או שליחת פניית צור קשר (מייל) דרך העמוד (קבלת לידים מהעמוד).
ג. רכישה – האם אנחנו מוכרים מוצר מסויים דרך האינטרנט?
ד. הורדה של תוכנה מסויימת שפיתחנו – יעד = כל משתמש שהוריד את התוכנה שלנו.
ה. לגרום לגולש להפוך את האתר שלנו לעמוד הבית שלו דרך עמוד הנחיתה שיצרנו.
ו. לגרום לגולש לחזור להתעדכן במידע נוסף דרך האתר שלנו.
ז. לגרוש לגולש להצטרף לרשימת דיוור שלנו.

הסבר קצר להמשך המאמר על יחסי המרה של עמודי נחיתה:
יחס המרה זהו היחס בין כמות התעבורה שעמוד הנחיתה שלנו מקבל (כמות הכניסות לעמוד הנחיתה שלנו) לעומת מספר הפעולות שבוצעו על ידי המשתמשים עקב הכניסה לעמוד הנחיתה שלנו.
לדוגמא:
עמוד נחיתה שייצרנו מיועד לשליחת פניות צור קשר אלינו דרך טופס הקיים בעמוד.
יחס ההמרה נקבע על פי כמות הפניות שנשלחו מהעמוד לעומת מספר הכניסות לעמוד.
במידה ולעמוד שלנו 100 כניסות שמתוכם קיבלנו 7 פניות סה"כ, יחס ההמרה שלנו הוא 7%.

בחרנו את המטרות שלנו – מה עכשיו?
נצטרך ליצור עמוד \ עמודי נחיתה המעוצבים בהתאם ליעד שקבענו מראש.
לדוגמא, במידה והיעד שלנו הוא שליחת פניות (לידים) דרך צור קשר בעמוד, עמוד הנחיתה שלנו יכיל שדות ליצירת קשר מקוצרת ולשליחת הפנייה.
במידה ואנחנו רוצים למכור מוצר כלשהו דרך עמוד הנחיתה שלנו, על המוצר להופיע באופן ברור כולל תמונה, תיאור, וידאו אם יש רצוי מאוד להוסיף, מחיר וכפתור "הזמן עכשיו" גדול וברור.

האם העסק שלנו צריך עמוד נחיתה אחד או מספר עמודי נחיתה?
המון בעלי עסקים וקמפיינרים בונים קמפיינים מעולים אך שוגים בהחלטתם כאשר הם מכוונים את מודעת הפרסום שלהם בגוגל אל העמוד הראשי של האתר שלהם או עמוד נחיתה כללי מידי.
לגולש ברשת אין סבלנות ! הוא רוצה את מה שהוא חיפש כאן ועכשיו או בכלל לא.
האם יהיה נכון לשלוח אותו לעמוד כללי מידי או האם עלינו ליצור עמוד נחיתה שיוקדש אך ורק לצרכים שלו.
ניתן דוגמא שמצאתי בתחום פרסום בגוגל אדוורדס תחת מילת המפתח "צימרים ברמות":
לפניכם תמונה המציגה שתי מודעות פרסום שונות בתשלום הממוקמות בעמוד החיפוש של גוגל בחיפוש "צימרים ברמות" >>> לחץ להגדלה >>>



שתי המודעות הנ"ל מעולות ויש בהן קריאה לפעולה ברורה (כנס והזמן , לחץ כאן ) .
שתי המודעות מכוונות אל צימרים ברמות וההבטחה היא "100% התאמה אישית" ו- "רק צימרים ברמות" אך האם דפי הנחיתה תואמים את הבטחותיהם?

להלן עמודי הנחיתה אליהן הקמפיינים הממומנים מכוונים:
http://www.zmr.co.il/adv_search_result_win.php?areas%5B%5D=4

>>>>> לחץ להגדלת התמונה >>>>>



http://www.ttt.co.il/צימרים_ברמות.html

>>>>> לחץ להגדלת התמונה >>>>>



בכניסה דרך הקישור הממומן אל עמוד הנחיתה הראשון של Zmr.co.il נראה כי העמוד מכוון אל צימרים באיזור רמת הגולן (שבינהם נמצא גם היישוב רמות). בעמוד זה מוצגים צימרים בקלע און, מג'דל שמס, מעלה גמלא ועוד.
רק בגלילה לתחתית העמוד מצאתי את הצימרים המבוקשים ברמות.
גולש ממוצע יצא מעמוד הנחיתה הזה לאחר מספר שניות בודדות – התוצאה לא תואמת את ההעדפתו של הגולש ולכן היא לא רלוונטית.

לעומת זאת, בכניסה דרך הקישור הממומן אל עמוד הנחיתה של TTT.co.il הופניתי לעמוד שבו מוצגים אך ורק צימרים באיזור רמות ולא בשום איזור אחר – רק צימרים ברמות – בדיוק כפי שמודעת הפרסום הבטיחה לי.

במידה והעסק שלך מוכר יותר ממוצר או שירות אחד חובה ליצור מספר עמודי נחיתה בהתאמה לכל תחום.
לדוגמא, אתה עסק העוסק במכירת ציוד לגינות. בין היתר אתה מוכר דשא , טוף , גדרות במבוק. עליך ליצור לכל אחד מהתחומים הנ"ל עמוד נחיתה \ מכירה רלוונטי שכן במידה וגולש שחיפש דשא לחץ על המודעה שלך והגיע אל עמוד המציג למכירה דשא , טוף וגם גדרות במבוק במפוזר ככל הנראה תאבד לקוח בגלל חוסר סבלנות ! הגולש ימשיך ברכישה באתר אחר המציג באופן מסודר יותר את תחומי המכירות שלו על פי קטגוריות.

איך יוצרים עמודי נחיתה מצויינים?
נתקלתי בבעלי עסקים רבים שמנסים לחסוך את התשלום עבור בניית עמוד נחיתה התואם לעסק שלהם.
נכון, יש המון כלים חינמיים בהם ניתן ליצור ולאחסן עמוד נחיתה חינם כמו Google Sites , אבל ככל הנראה, איכות העמוד (מבחינת מבנה העמוד , עיצוב העמוד וה"טקסט השיווקי" שבו) תהיה נמוכה בהרבה מאשר עמוד הנבנה על ידי איש מקצוע שיודע היכן למקם כל פריט על המסך ולמקסם רווחים והחזרי השקעת הפרסום. כמו כן חובה לרשום טקסט שיווקי הממצה את המוצר \ השירות אותם מנסים למכור. לטקסט יש חשיבות והשפעה גבוהה מאוד על יחסי ההמרה המופקים מהעמוד.
זכור – הזול עולה ביוקר !!!
חיסכון של כמה מאות שקלים על עמוד נחיתה יכול להוביל להפסד של עשרות פניות של לקוחות פוטנציאליים בהמשך ! לפניות האלה יש מחיר ואותו משלמים כאשר מנסים לחסוך על עמוד נחיתה איכותי. ההבדל בין יחס המרה של 1% לבין יחס המרה של 10% יכול להיות עוד 1800 פניות בשנה לקמפיין במידה והקמפיין שלנו קיבל רק 200 פניות בשנה האחרונה. ייתכן שכרגע הנתונים הנ"ל נראה לך מופרכים ולא מציאותיים אך לרוב זאת המציאות, קמפיינים מאבדים מאות פניות בשנה עקב עמוד נחיתה כושל. לכן, התשתמש בשרותיו של איש מקצוע בעל ניסיון בתחום בכדי ליצור עמוד נחיתה .

מספר טיפים לשיפור עמוד הנחיתה שלנו:
1. עיצוב העמוד באופן רישמי ולא רשלני –
עיצוב העמוד זה הפרמטר הראשון שגולש לעמוד שלנו רואה. השניות הראשונות בהן הגולש נמצא באתר שלנו ישפיעו על המשך המצאותו באתר. עלינו ליצור עמוד שישכנע את הגולש שהוא נמצא כרגע מול עסק רציני מספיק כדי להמשיך ולהשאר לקרוא באתר.

2. לא "לחפור" לגולש –
לטקסט יש משמעות מאוד גבוהה לייצור מכירות \ פניות מעמוד הנחיתה. טקסט רב בבת אחת עלול להרתיע המון אנשים שסה"כ מעוניינים להשאיר פנייה. אפקט ההרתעה אוטומטית גורם לגולש ללחוץ על כפתור ה- Back ולהפסיד את המוצר או השירות המעולים שאנחנו מציעים. עסקים רבים נוהגים להציג את "קורות חיים" של העסק על המסך והדבר שגוי מיסודו. עלינו לתמצת ולרשום את הנקודות החשובות ביותר שאנחנו מציעים ללקוח הבא שלנו – אך ורק את הדברים החשובים ביותר.
תמיד נוכל "לחפור" לגולש בשלבים המאוחרים דרך המייל או דרך יצירת קשר טלפונית אך כדי להשיג את הפרטים אין צורך לפרט לגורמים את פעילות העסק.

3. מבצעים \ חינמיים – זה המקום בדיוק !
בעמוד הנחיתה שלנו נציג את כל המבצעים \ החינמיים שאנחנו מעוניינים לתת לקהל לקוחותינו. כמובן שנבליט את כל המבצעים ביחס לשאר הטקסט על המסך ולעיתים קרובות ניצור אפקטים מיוחדים על מנת להיכנס לתת המודע של הלקוח – המבצע שלנו לא יצא לו מהראש.

4. קריאה לפעולה -
אנחנו מאוד רוצים שגולש שנכנס לעמוד הנחיתה שלנו יעשה פעולה כלשהי ולכן נקרא לו בבירור לעשות זאת. מילות מפתח אופייניות: קנה עכשיו , הירשם , הזמן עכשיו , הורד עכשיו (במידה ואנחנו מציעים תוכנה להורדה) , שלח פנייה לייעוץ חינם ועוד – אלה הן רק חלק ממילות המפתח הקוראות לפעולה אותן אנו נשלב בעמוד הנחיתה שלנו.
התהליך שבין כניסה לעמוד הנחיתה ועד להשארת הפרטים חייב להיות זורם ולכן כחלק מהזרימה של התהליך אנחנו נגרום לגולש שלנו להיות בטוח שמה שהוא חייב לעשות זאת הפעולה אותה הגדרנו מראש כיעד שלנו מעמוד הנחיתה.

5. מיקום מעולה של הפעולה אותה אנחנו מעוניינים שהגולש יבצע -
במידה והמטרה שלנו היא שליחת מייל או יצירת קשר טלפונית אנחנו נמקם את טופס יצירת הקשר ואת מספר הטלפון במקום אסטרטגי מוכח על פי ניסיון. צד שמאל למעלה לעמודים בשפה העברית הוא המקום הטוב ביותר למיקום טופס יצירת קשר. יש עמודי נחיתה שהשכילו לעשות וליצור טפסי צור קשר דינאמיים לעמודים ארוכים. ככל שאנחנו גוללים למטה בעמוד טופס צור קשר עוקב אחרינו ולעולם לא נפספס אותו. במידה והמטרה שלנו היא רכישה נמקם את כפתור הרכישה במקום כמה שיותר בולט ובצורה הגדולה ביותר בכדי שהמשתמשים לא יוכלו לפספס אותו.

6. יצירת אווירה חיובית באתר -
האם יצא לך להכנס איי פעם לעמוד נחיתה של אתר כלשהו ולהחשף לתמונות אותן לא רצית לראות?
לדוגמא: אתה מחפש אתר המתעסק בניתוחים פלסטיים על מנת לשלוח פנייה בנוגע לניתוח פלסטי כלשהו שאתה רוצה לעבור. נכנסת לאתר מסויים המציג מצד שמאל שלו תמונות זוועתיות של מטופלים לפני התהליך (ראה תמונה "עמוד נחיתה לקוי" משמאל). התמונות הללו אוטומטית גורמות למרבית הגולשים לעזוב את האתר ולא להשאיר בו פרטי יצירת קשר. אנשים לא מחפשים לראות אנשים אחרים במצב שלנו אלא מחפשים לראות את הצד החיובי של התהליך ולכן נציג בפניהם תמונות אופטימיות כמו אנשים מחייכים שעברו את התהליך וכרגע הם מרוצים.
דוגמא נוספת של עמוד נחיתה לקוי שבדרך כלל יוצא לי לראות ברשת היא עמוד נחיתה המיוצר עבור עורכי דין שונים. בעמודי הנחיתה של עורכי דין תמיד נמצא את אותם הפרמטרים: אזיקים, מאזניים, פטיש של שופט וכדומה. במקום להציג אזיקים לאדם שמואשם בפשע כלשהו ניתן לשים תמונות הרבה יותר טובות המייצגות את הזמן שלאחר סיום התהליך (במקרה שלנו המשפט) כמו תמונות הממחישות חופש, ניצחון וכדומה.


מאמרים נוספים באתר שלנו באותו הנושא:
- אופטימיזציה של עמודי נחיתה על ידי שימוש בכלי Website Optimizer של גוגל כצורך לבחינת עמודי הנחיתה שלנו – איזה עמוד מייצר את יחס המרה הטוב ביותר.
- כיצד משפיע עמוד הנחיתה שלנו על תקציב קמפיין גוגל אדוורדס.
   מידע נוסף בנושא עמודי נחיתה:
   - Website Optimizer - אופטימיזציה
   של דפי נחיתה
   - עמוד נחיתה כהשפעה ישירה על
   תקציב הקמפיין שלנו




























































































            שתי מודעות פרסום - צימרים ברמות חיפוש בגוגל צימרים ברמות





            עמוד מתוך ZMR.CO.IL עמוד נחיתה צימרים ברמות באתר ZMR
            עמוד מתוך TTT.CO.IL עמוד נחיתה צימרים ברמות באתר TTT
























































































            עמוד נחיתה לקוי עמוד נחיתה ממש לא טוב
            עמוד נחיתה טוב יותר - אנשים מחייכים עמוד נחיתה טוב - אנשים מחייכים
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר

לשיחת היכרות
  • שם
  • טלפון
  • דוא”ל


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן