ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

אופטימיזציית המרות

מאמר מקצועי בנושא כלי אופטימיזציית ההמרות - מאמר המשך של הכלי למעקב המרות. מהם היתרונות של כלי אופטימיזציית ההמרות, כיצד הוא עובד ומסתנכרן ומהן הדרישות הבסיסיות להפעלה שלו - כל התשובות במאמר זה.

כלי אופטימיזציית ההמרות
פרסום בגוגל> כלים לפרסום בגוגל>

כלי אופטימיזציית ההמרות

כלי אופטימיזציית ההמרות הוא נגזרת ישירה של כלי מעקב ההמרות במערכת פרסום בגוגל אדוורדס. מטרתו של כלי זה היא להשיג מספר לידים גבוה יותר מהקמפיין שלנו בעלות נמוכה יותר עבור כל ליד בהשוואה לקמפיין המנוהל על ידי הצעות מחיר ידניות לכל קליק.

הרחבה בנושא כלי אופטימיזציה של המרות
לכל קמפיין המפעיל דף נחיתה יש מטרה כלשהי – בין אם לבצע שליחה של טופס יצירת קשר (ליד), רישום לניוזלייטר, הורדת תוכנה, מכירת מוצרים וכו'. כל ליד שווה עבורינו המפרסמים סכום מקסימלי ידוע. לדוגמא, אם המטרה היא מכירת מוצר בשווי של 10,000 ש"ח דרך האינטרנט והמפרסם החליט שהעמלה שהוא מוכן לשלם עבור המכירה היא עד 500 ש"ח מסך העסקה אזי העלות המקסימלית להמרה היא 500 ש"ח.
בעזרת מערכת גוגל אדוורדס גוגל אדוורדס אנחנו יכולים למדוד בדרך מדוייקת את מספר ההמרות שהתבצעו מהאתר שלנו. גוגל הגדילו לעשות ויצרו עבורינו את כלי אופטימיזציית ההמרות.
על ידי שימוש בכלי זה ניתן להגדיר למערכת הפרסום בגוגל את העלות המקסימלית להמרה שאנחנו מעוניינים לשלם עבור כל אחת מקבוצות המודעות השונות בכל קמפיין שלנו והמערכת מחשבת בעצמה את העלות לקליק את הכדאיות של כל קליק עבורינו על פי נתונים שונים (עליהם נרחיב בסעיף הבא). בסופו של התהליך הקמפיין שלנו צריך להיות רווחי הרבה יותר ובעל החזר על ההשקעה ROI גבוה יותר. סה"כ גוגל מציגה בתדירות גבוהה יותר מילות מפתח ממירות וקובעת להן תקציב על פי נתונים שונים.

הנתונים עליהם כלי אופטימיזציית ההמרות מסתמך
כלי אופטימיזציית ההמרות מסתמך על נתונים רבים בטרם מחשב עלות לקליק עבור מילות מפתח שונות בקמפיין פרסום בגוגל שלנו. בין הנתונים ניתן למצוא: היסטוריית המרות של מילות מפתח ומודעות, שאילתות חיפוש של מילות מפתח בהתאמה רחבה, המיקום של המשתמש וכמו כן מחושבים בסטטיסטיקה בנפרד שיעורי המרות במנוע החיפוש של גוגל, ברשת שותפי החיפוש של גוגל וברשת התוכן של גוגל . מערכת גוגל אדוורדס משקללת את כל הנתונים ביחד עם ציון איכות של מודעה והצעת מחיר המקסימלית לכל המרה שהזנו ומחשבת דירוג של המודעה בגוגל.

כלי אופטימיזציית ההמרות – דרישות להפעלה
על מנת להפעיל את כלי אופטימיזציית ההמרות בצורה האופטימלית ולהוציא את המקסימום האפשרי על ידי כלי זה, על הקמפיין שלנו לעמוד במספר דרישות:
א. על הקמפיין להשתמש בכלי מעקב ההמרות של גוגל אדוורדס על מנת שנוכל לעקוב אחר ההמרות שמגיעות מהאתר.
ב. מסע פרסום מקבל 15 המרות לפחות ב- 30 ימים האחרונים להפעלה.
ג. מומלץ לתת לקמפיין לרוץ תקופה ארוכה לפני הפעלת הכלי לאופטימיזציית ההמרות על מנת שרמת הדיוק תהיה גבוהה יותר. אם הקמפיין שלנו עונתי או תקופתי עלינו להריץ אותו מספיק זמן בכדי שמערכת גוגל אדוורדס תעדכן את כל הנתונים בכדי לעשות חישובים מדוייקים.

ככל שהנתונים יהיו ברמה גבוהה יותר ונמדדים לאורך זמן כך כלי אופטימיזציית ההמרות יפעל בצורה טובה יותר בכדי להגביר לנו את כמות ההמרות ומאידך להוריד מעלות המקסימום הממוצעת לכל קליק. המטרה הסופית כמובן היא גידול בהחזר עבור ההשקעה ROI של הקמפיין שלנו. גוגל מדווחים כי קמפיינים המשתמשים בצורה נכונה בכלי אופטימיזציית ההמרות זכו לגידול משמעותי בהכנסות שלהם המתבטא לעיתים קרובות בעשרות אחוזים לעומת שימוש בהצעת מחיר מקסימלית לקליק בצורה ידנית.









כלי אופטימיזציית ההמרות
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן