המחשבה הראשונה שעוברת במוחו של מפרסם חדש מתחיל בתחום היא "כמה שאני אשלם יותר עבור כל קליק למילת מפתח אני אקבל תוצאות גבוהות יותר וטובות יותר". טעות חמורה מאוד ובפירוש לא נכון ואני אפרט.
גוגל נותן דירוג עבור כל מודעה שהוא מציג, לכל מילת מפתח קיים פרמטר בשם ציון איכות.
ציון איכות נע בין 0 ל- 10 כאשר 10 זה הציון הטוב ביותר שניתן להשיג.
לחץ כאן למעבר למאמר בנושא
ציון איכות בגוגל.
דירוג של מודעה נקבע על פי הנוסחא הבאה:
דירוג של מודעה= עלות לקליק * ציון איכות
מפרסם יקר שם לב!
ציון האיכות של המודעה שלך מהווה 50% מסך הדירוג הכולל של המודעה שלך !!!
בעת ניהול קמפייינים בגוגל אדוורדס אנחנו מקפידים לדרג את המודעה במקום הטוב ביותר על ידי שימת דגש מרכזי על ציון איכות גבוה כמה שיותר. ציון איכות גבוה מתקבל על ידי אופטימיזציה שעושה מנהל קמפיינים מוסמך פרסום.
מנהל קמפיין בגוגל שאחראי על ניהול קמפיינים רבים ולו ידע רב בתחום ידע להכיר לעומק את הפרמטרים שיגרמו לצמיחה בציון האיכות והדירוג הכולל של המודעה שלך בגוגל.
ניהול קמפיינים בצורה מצויינת יגרום להחזר על ההשקעה (ROI) חיובי מהפרסום ואף לרווחים יפים מאוד מהפרסום.
ניהול כושל של קמפיין בדגש על עלות לקליק על ידי אדם שאינו מומחה ניהול קמפייינים PPC של גוגל אדורודס יביא להחזר נמוך על ההשקעה ואפילו להפסדים.
לא פעם אנחנו שומעים על מקרה בו חברה לא מעוניינת לפרסם בקישורים הממומנים של גוגל כיוון שחוותה הפסדים כבדים מהקמפיין שלא נוהל כראוי.
אנחנו כאן כדי לתת מענה של ניהול קמפיין איכותי ורווחי במיוחד עבורך. פנה עוד היום אל נציג שלנו מומחה
ניהול קמפיינים בגוגל לקבלת ייעוץ ראשוני חינם לגבי ניהול הקמפיין הממומן שלך.
אנשי המקצוע שלנו מוסמכים על ידי גוגל בתוכנית "מקצועני הפרסום של גוגל אדוורדס" ועברו סדנאות ומבחנים על מנת לבנות לך את הקמפיין הטוב ביותר בתקציב הנמוך ביותר!