ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

פרסום אתרים בגוגל

ריכזנו עבורכם מידע על 2 אפשרויות פרסום אתרים בעמוד חיפוש בגוגל:
- פרסום בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
- פרסום בתוצאות החיפוש הממומן בתשלום.
מאמר זה מכיל מידע רב בנושא קידום אתרים אורגני בגוגל. נרחיב על מושגים מרכזיים כמו 'תוכן של אתר' , 'אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש' , 'לינקים נכנסים לאתר' ו- 'וותק של אתר' .

פרסום אתרים בגוגל
IndiviDual >פרסום בגוגל>

פרסום אתרים בגוגל

יש לך אתר חדש ואתה מעוניין להופיע איתו במנוע החיפוש של גוגל ?
מעולה ! מאמר זה עוסק בתהליך פרסום באתרים בגוגל וכולל טיפים לפרסום במנוע החיפוש הגדול בעולם. בהצלחה !

מנוע החיפוש של גוגל מתחלק לשני חלקים:
1. תוצאות החיפוש האורגניות.
2. תוצאות החיפוש הממומן בתשלום.

תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל – קידום אתרים אורגני
כל בעל אתר שואף להיות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.
תהליך בניית הקידום האורגני נקרא בשפה המקצועית גם "קידום אתרים" או Seo – Search Engine Optimization .
אתרים הנמצאים במקומות הראשונים של גוגל בתוצאות האורגניות לא נמצאים שם סתם. חברת גוגל מצהירה כי למנוע החיפוש שלה מעל 200 פרמטרים שונים לבדיקת מדד איכות האתר ודירוג שלו בגוגל.
אתר בעל דומיין חדש המעוניין להכלל בתוצאות פרסום אתרים בגוגל האורגני יכול לעשות אחת משתי הפעולות הבאות:
א. לינקים לכתובת הדומיין \ כתובות האתר – חלק מרכזי במנוע החיפוש של גוגל הוא מעקב אחרי קישורים נכנסים לאתר. קישורים נכנסים – הכוונה לאתרים בנושאים שונים ברשת המקשרים אל עמודי האתר השונים שלנו.
בדרך כלל, ככל שיש יותר קישורים נכנסים מאתרים בעלי דירוג גבוהה במילת המפתח המרכזית אל כתובות האתר שלנו, כך הסבירות שהאתר שלנו יהיה מדורג גבוה יותר בגוגל תגדל.
ב. הוספה ידנית של כתובת האתר לאינדקס של גוגל - ניתן להוסיף את כתובת האתר שלנו בצורה ידנית למנוע החיפוש של גוגל על ידי העמוד הוספת כתובת URL לגוגל .

על ידי ביצוע של אחד משני הסעיפים הנ"ל ניתן להוסיף אתר לאינדקס האתרים של גוגל ובכך להכלל בתוך פרסום אתרים בגוגל האורגני. לאחר תקופה ראשונית קצרה בה גוגל יסרוק את האתר שלנו על כל דפיו האתר יכלל במנוע החיפוש. בכדי להתקדם בתוצאות החיפוש האורגני של גוגל אנו נדרש לבצע עבודה רבה על האתר ומחוצה לו במטרה להתקדם אל עבר המקומות הראשונים. הפרמטרים המרכזיים הקובעים את דירוג האתר שלנו בתוצאות החיפוש האורגני הם:
- תוכן האתר
זהו הפרמטר החשוב ביותר. על התוכן של האתר להיות מקורי לחלוטין ולא מועתק. תוכן טוב יגרום למשתמשים להשאר עוד ועוד באתר ולהתעניין במידע שאנחנו מציגים בדיוק כפי שאתה כרגע קורא בהתעניינות בנושא פרסום אתרים בגוגל באתר IndiviDual.org.il . תוכן טוב יגרום לזמן שהייה גבוה יותר, עמודים נצפים רבים יותר, Bounce Rate (כניסה לאתר ותכף יציאה ממנו) נמוך יותר. גוגל רואה את כל הפרמטרים האלו ולכן חשוב מאוד שנשמור על רמה גבוהה במיוחד. לא רק בשביל גוגל אלא עבור המשתמשים. מנוע החיפוש של גוגל כבר ידאג לתגמל אותנו בהתאם על תוכן מקורי ומעניין.

- אופטימיזציה של עמודי האתר למנועי החיפוש
על האתר להיות מותאם למנועי החיפוש השונים מבחינת אופטימיזציה.
אופטימיציה - הכוונה למרכיבים עיקריים בתוכן האתר ובקוד שלו המיועדות לייעל את האתר לקריאה על ידי משתמשים ומנועי החיפוש השונים. המרכיבים העיקריים של אופטימיזציה הם:
א. כותרות עמודים באתר - < Title > - חשוב לקבוע כותרות כמה שיותר טובות ורלוונטיות עבור כל עמוד באתר בנפרד.
ב. תיאורי עמודים באתר - < Description > - לכל עמוד באתר עלינו לרשום עד 2 שורות תיאור לעמוד עבור מנועי החיפוש. המשתמש יבחין בטקסט הזה ב-2 השורות שמתחת ללינק במנוע החיפוש. על השורות האלה להיות ענייניות כמה שיותר ולתמצת את העמוד.
ג. כותרות עמודים משניות בכל עמוד באתר - < h1\2\3 > - לכל תת נושא בעמוד יש לתת כותרת רלוונטית המייצגת את הנושא עליו אנחנו דנים מתחת לכותרת.
ד. שימוש במילות מפתח רלוונטיות בתוכן העמודים – לכל עמוד יש את הייעוד שלו ואת מילת המפתח שאותה נרצה לקדם בגוגל. לכן, חשוב שמילת המפתח תופיע מספר פעמים בטקסט. הכוונה היא לאו דווקא למספר הופעות גבוה לכל מילת מפתח אלא חשובה הרבה יותר ההתמקדות במספר הופעות נכון יחסית לכמות המילים הכוללת בעמוד.

- לינקים נכנסים לאתר
לינקים נכנסים לאתר אלו הם לינקים טבעיים או לא טבעיים (כאלה שנוצרו עקב פעולת "החלפת קישורים") אשר מקשרים אל כתובת הדומיין של האתר או לאחר העמודים הפנימיים הנמצאים על כתובת הדומיין שלנו.
בעבר הדעה הרווחת על ידי מקדמי אתרים הייתה להשיג כמה שיותר קישורים נכנסים לאתר וככה להגיע למקום הראשון בגוגל. שיטה זו עבדה עד לסוף שנת 2008 בה גוגל החליפו אלגוריתם והשיטה הפכה להיות לא אפקטיבית ואף מזיקה מאוד להמשך קידום האתר. בניית קישורים היא עסק למקצוענים בלבד. נכון להיום מנוע החיפוש של גוגל פוסל בקלות אתרים המקושרים מעשרות אתרים שלא בתחום של מילת המפתח בה האתר מעוניין להיות מקודם. גוגל מעניש אתרים וותיקים על פעולות קידום אתרים אסורות ואוסר בכל תוקף לרכוש או להחליף קישורים על מנת לקדם אתר. גוגל מעוניין בלינקים טבעיים בלבד ובתוכן איכותי. בשל תעשיית "קידום אתרים" הנוצרה בשנים האחרונות חייבים לכופף קצת את הכללים ולהשיג קישורים בצורה חכמה. בניית קישורים היא על בסיס של בניית אסטרטגיה. בונים את זה לאט ובטוח בלבד. תמיד צריך לשאוף להשאר בתחום הירוק – התחום שבעיני גוגל נראה סביר לאתר ולא להשיג מעט מידי קישורים או יותר מידי קישורים. בחריגות גדולות מידי גוגל מעניש את האתר ובמקרים קיצוניים מראה לו את הדרך החוצה מהאינדקס שלו. במקרים אלו, הדרך חזרה אל תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות תהיה קשה מאוד! המלצתי היא להשיג קישורים מאתרים איכותיים ומדורגים בלבד בעלי דירוג גבוה בגוגל במילת המפתח אותה נרצה לקדם על ידי שיתוף פעולה בין הגורמים. הדעה הרווחת היא לא לבצע קישורים הדדים (קישור מאתר ראשון לאתר שני ובחזרה) אלא להתשתמש באתר צד שלישי אך לעיתים קרובות כאשר האתרים מדורגים גבוה בתוצאות ניתן ואף רצוי לעשות בינהם שיתוף פעולה ובכך ליצור פער של שני האתרים על פני המתחרים בתוצאות החיפוש.

- וותק האתר
פרמטר זה הוא הפרמטר היחיד עליו אין לנו שליטה כלל והוא מתקבל אך ורק לאחר פרקי זמן. וותק האתר נוצר על מנת להפריד בין אתרים באותה הרמה בדיוק, בעלי קישורים נכנסים דומים, מבנה זהה , וכן אופטימיזציה ותוכן על אותו הבסיס. הרי לא ייתכן שאתרים שעושים את אותם הפעולות יהיו באותו המיקום בגוגל, מקום ראשון יש רק אחד. לכן, גוגל שופטת את האתרים על פי הוותק שלהם במנוע החיפוש שלה. לוותיק יותר ייתרון על פני החדש. מקדמי אתרים רבים מגדילים לעשות כאשר רוכשים לעצמם דומיין בעל וותק בתחום אשר לא חודש על ידי בעליו הראשונים או הועבר בעלות אליהם בתמורה כלשהי.

אתר שיקפיד לשמור בדייקנות על 3 הכללים הראשונים (תוכן , אופטימיזציה , לינקים) בלי שום ספק ימצא את עצמו לאחר תקופה במקומות הטובים יותר במילות המפתח המרכזיות שלו. וותק האתר נבנה עם השנים ולכן עם הזמן התוצאות רק ילכו וישתפרו עד להגעה למקומות הראשונים בפרסום אתרים בגוגל אורגני.


תוצאות החיפוש הממומן בתשלום – קידום אתרים ממומן בגוגל אדוורדס
תוצאות החיפוש הממומן בתשלום הן התוצאות המופיעות מצד שמאל של תוצאות החיפוש האורגני. לעיתים קרובות גוגל מתגמל את המפרסמים שלו ומציג 3 תוצאות ממומנות נוספות מצד ימין מעל לתוצאות החיפוש האורגני. כל אתר יכול להופיע בתוצאות החיפוש הממומן בקלות תוך מספר שעות על ידי שכירת שירותי החברה שלנו, IndiviDual פרסום בגוגל , לבנייה ותחזוקה שוטפת של קמפיין.
באתר שלנו ניתן למצוא מידע רב נוסף אודות פרסום ממומן בגוגל אדוורדס, להלן מאמרים נוספים בנושא:
1. פרסום בגוגל
2. פרסום בגוגל אדוורדס
3. פרסום ברשת התוכן של גוגל
   מידע נוסף בנושא פרסום אתרים בגוגל:
   - קידום אתרים בגוגל
   - פרסום בגוגל אדוורדס
   - פרסום ברשת התוכן














השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר

לשיחת היכרות
  • שם
  • טלפון
  • דוא”ל


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן