ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

פרסום באינטרנט

ריכזנו עבורכם את 5 השלבים לפרסום באינטרנט:
1. מאיפה מתחילים פרסום באינטרנט.
2. הגדרת מטרות ויעדים.
3. לאיזה קהל יעד אנחנו פונים.
4. באילו אתרים ניתן ומומלץ לפרסם ברשת האינטרנט.
5. מעקב מדוייק אחר פרסום באינטרנט.

במאמר זה תמצאו מידע בסיסי הדרוש לפרסום קמפיין ראשון באינטרנט.

פרסום באינטרנט
IndiviDual >פרסום בגוגל>

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט לעסקים מהווה פלטפורמה יוצאת מן הכלל להחזר השקעה וליצירת רווחים נוספים לעסק במידה ויודעים לנווט ולתכנן כמו שצריך את קמפיין מסע הפרסום.
בעל עסק קטן , בינוני וגדול צריך לדעת להשקיע בחוכמה בפרסום הנכון ביותר עבור העסק שלו.
באינטרנט קל מאוד לבזבז כספים רבים על פרסום לא איכותי ולא משתלם שלא נותן את התוצאות הרצויות ואפילו לא קרוב לכך.
מניסיוני , בעלי עסקים ללא ידע או ניסיון קודם בפרסום באינטרנט המפרסמים את העסק שלהם עצמאית, נוטים לעשות טעויות קריטיות המשפיעות על מסעות הפרסום שלהם לרעה.
ברוב המקרים בהם קמפיין התנהל לא טוב או אפילו גרוע מכך , בעל העסק הפסיק לפרסם במדיית האינטרנט ואף נרתע מהצעות פרסום ברשת כיוון שחווה ניסיון מר עם המדיה.
במסגרת מאמר זה, נדון על הפרמטרים המרכזיים שאנחנו ב- IndiviDual פרסום בגוגל מקדישים להם ימים ולילות על מנת שמסעות הפרסום שלנו ינחלו אך ורק הצלחה ורווחיות.

שלב א'
קיבלנו פרוייקט חדש לידינו – לצורך הדוגמא, מדובר בבעל עסק המוכר פרחים דרך חנות פיזית שלו הממוקמת באיזור מרכז הארץ . בנוסף, לעסק קיימת חנות וירטואלית ברשת המוכרת פרחים באופן מקוון.
בעל עסק הפרחים רוצה לקבל פניות נוספות שיגרמו ליותר רכישות וכתוצאה מכך להכנסות רבות יותר לעסק שלו כמובן. לפני קבלת החלטות גורליות העשויות להשפיע על העסק הן מבחינת הוצאות הפרסום והן מבחינת ההכנסות הצפויות, נגדיר יעדים בתהליך הגדרת יעדים ובנוסף נלמד מידע רלוונטי עבורינו על העסק.
- מהן המטרות שלנו מהגולש לאתר הפרחים שלנו ?
א. רכישת פרחים מהאתר אונליין.
ב. יצירת קשר טלפונית והזמנה טלפונית של פרחים.
ג. מיתוג שם העסק.
ד. חזרה של הגולש לרכישה נוספת מהאתר שלנו.
בלי שום קשר לחנות הפרחים מהדוגמא שלנו, יעדים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים לאתר שלנו הם:
- הורדה של תוכנה – במידה ואנחנו מוכרים תוכנה ונותנים DEMO למשתמש לניסיון של 30 יום לדוגמא.
- הפיכת האתר שלנו לעמוד הבית של הגולש – לדוגמא האתר שלנו מהווה אינדקס של אתרים.

שלב ב'
לאחר שהגדרנו את המטרות יעדים והציפיות שלנו מן האתר, נמשיך בהגדרת סכומים ותקציבים.
בדרך כלל נגדיר את העלויות הבאות:
- מהו סך כל התקציב החודשי שלנו – כמה כסף יש לי בתור בעל עסק להשקיע החודש בפרסום באינטרנט.
- מהו החזר השקעה ( ROI ) שיספק אותי ? כמה אני מעוניין להרוויח עבור כל מכירה שלי לאחר קיזוז כל ההוצאות שמסביב.

כמובן שתקציב גבוה יותר נותן תוצאות טובות יותר אך בנייה נכונה של קמפיין מסע פרסום באינטרנט יכולה להוזיל משמעותית את התקציב החודשי של הקמפיין שלנו.

שלב ג'
אל מי אנחנו פונים?
על מנת לעשות את המכירה בצורה הטובה ביותר אנחנו חייבים לדעת למי אנחנו פונים ולערוך פילוח של קהל היעד הרלוונטי.
האם מדובר על נשים? גברים? ילדים? מבוגרים? או שמא מדובר על גברים בין הגילאים 20-30 הדוברים עברית בלבד וגרים בחיפה ?
ייתכן שאנו בעלי העסקים, בתור מפרסמים באינטרנט לא נרצה שאנשים מחוץ לאיזור המרכז יכנסו לתוך האתר שלנו – אין לנו צורך בלקוחות מרמת הגולן כיוון שהשירות אותו אנו נותנים לא רלוונטי עבורם.
אומנם כמות התעבורה לאתר שלנו תהיה פחותה אך איכותית הרבה יותר !

שלב ד'
איפה אנחנו מעוניינים לפרסם?
יש מיליוני אתרים בעולם בהם ניתן לפרסם – איך נדע באיזה אתר נקבל את החשיפה הטובה ביותר?
ישנם אתרים קטנים , אתרים גדולים , פורטלים , מנועי חיפוש , רשתות חברתיות ואפילו תוכנות בהם ניתן לפרסם. כל אתר מתמחה בנישה אחת או יותר.
לעסקים אשר זקוקים לפרסום היוצר פעולה כמו שליחת טופס יצירת קשר או רכישה, אנחנו תמיד ממליצים להישאר ממוקדים כמה שיותר – לפרסם במילות מפתח הידועות כממירות , לפרסם באתרים \ פורומים \ בלוגים בעלי נושאים זהים או דומים. לעסקים שמעוניינים לקבל חשיפה נוספת אקסטרה ומעוניינים במיתוג השם והעסק שלהם בתור עסק מוביל בתחום אנחנו תמיד ממליצים לפרסם באפיקים נוספים מלבד פרסום ממוקד מילות מפתח כמו פרסום בפייסבוק , פרסום תחת קטגוריות בפורומים בנושא ובאתרים המכילים תעבורה גדולה של מתעניינים בנושא , פרסום באנרים בפורטלים. אפשרויות הפרסום הן בלתי מוגבלות, היום כמעט בכל אתר ניתן להיכנס כפרסומת, בין אם מודעה טקסטואלית או ויזואלית (באנר \ תמונה \ וידאו ).
שלושת מקורות הפרסום מובילים עליהם ניתן לקרוא באתר:
- פרסום בגוגל אדוורדס – מנוע החיפוש הגדול בעולם.
- פרסום בפייסבוק – רשת חברתית הגדולה בעולם.
- פרסום בוואלה – הפורטל העברי הראשון הגדול בישראל.

שלב ה'
בשלב זה נבחן את ביצועי הפרסום שלנו.
כמו בכל מסע פרסום, נחפש ונמצא את הקמפיינים בהם הצלחנו יותר\פחות להגיע למטרה שלנו אותה קבענו בשלב א' בעת הגדרת היעדים.
נמנע הצגה של מסעות פרסום שתרומתן לעסק שלנו נמוכה מאוד ונדאג לתת חיזוק למסעות פרסום טובים על מנת להפוך אותם למצויינים ולמובילים בתחומם !
ישנן דרכים רבות לעקוב אחרי ביצועי קמפיינים באינטרנט:
- מעקב אחר כניסות לאתר – ניתן לעקוב על ידי תוכנות סטטיסטיקות אותן נתקין על האתר ( כמו תוכנת הסטטיסטיקות של גוגל – Google Analytics ) אחר הכניסות לאתר. מהיכן קיבלנו את ההפניה, כמה זמן ממוצע גולש שהה באתר שלנו , מהם הדפים הנצפים ביותר באתר ועוד מגוון פרמטרים נוספים שיעזרו לנו לנתח את אופי הגולשים באתר שלנו.
- מעקב אחר המרות באתר – המרה מוגדרת כפניית צור קשר מהאתר , ביצוע רכישה מהאתר , הורדת תוכנה מהאתר , הפיכת העמוד לדף הבית של הגולש ועוד. יש לנו אפשרות מדוייקת לעקוב אחר כל הפרמטרים האלה על ידי תוכנות סטטיסטיקות מדוייקות הנותנות מספרים סטטיסטיים מדוייקים. בעזרת נתונים אלה ובעזרת החישוב שעשינו בשלב ב' אודות החזר ההשקעה ( ROI ) נוכל לדעת בוודאות מהן מילות המפתח הממירות ביותר, מהן מילות המפתח המבזבזות ביותר – נקבע אסטרטגיה לגבי המשך פעילות הקמפיין.
את השלב הנ"ל נבצע מספר רב של פעמים על ידי יצירת דוחות לפרמטרים שונים של שיווק באינטרנט.
לאחר הפקת דוחות נפיק מסקנות אודות הקמפיינים שלנו ולאחר מכן נפעל לבצע אופטימיזציה על הקמפיינים שלנו על מנת להשיג תוצאות טובות יותר שיתנו החזר השקעה טוב הרבה יותר.
   מידע נוסף בנושא פרסום באינטרנט:
   - פרסום באינטרנט
   - פרסום בגוגל אדוורדס
   - פרסום בפייסבוק
   - פרסום בוואלה














פרסום באינטרנט
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר

לשיחת היכרות
  • שם
  • טלפון
  • דוא”ל


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן