שם העסק: אירופלקס מערכת שינה מתקדמות בע"מ .
תאריך בניית הקמפיין: יוני 2008 .
כתובת אתר בית: www.Aeroflex.co.il
כתובת דף נחיתה: land1.vitality1.co.il
תהליך
פרסום בגוגל על פי שלבים:
1.
בניית דף נחיתה מקצועי ומעוצב המותאם אישית למכירת מוצר הלקוח – מזרון אירופלקס ויטליטי ל- 60 לילות ניסיון.
תהליך בניית
דף נחיתה:
- נבנו מספר סקיצות המורכבות מאיפיונים שונים מהם נבחרה הסקיצה המתאימה ביותר בשיתוף פעולה של חברת אירופלקס עם המעצבים שלנו.
- כתיבת טקסט שיווקי על ידי קופירייטר מומחה המציג באופן יעיל את ייתרונות רכישת המוצר.
- בניית עמוד חוות דעת והמלצות + עמוד תקנון המבצע , תואם לעיצוב עמוד הנחיתה.
- יצירת טופס צור קשר מקוצר בנוסף לטלפון המגביר את זרימת כמות הלידים הנכנסת מהקמפיין.
2. איסוף מידע מדוייק
ובניית דו"ח מילות מפתח מפורט עבור הקמפיין.
3.
איפיון הקמפיין:
- הגדרת תקציבים עבור כל קליק לכל מילת מפתח על פי סטטיסטיקות של כלי גוגל.
- הגדרת עלות לליד – מהו הסכום המקסימלי אותו מוכנה החברה לשלם עבור כל ליד המתקבל מקמפיין פרסום בגוגל אדווורדס.
4.
בניית קמפיין מצויין על פי כל הנתונים שבידנו. הקמפיין נבנה בכמה שלבים על פי תוכנית מסודרת שארכה שלושה ימים. הוזנו כל מילות המפתח שישמשו למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים על פי סקר השוק שערכנו קודם לכן. הקמפיין נבנה בהיררכיה נכונה של מסעות פרסום וקבוצות מודעות תוך שימת דגש על הכללים והעקרונות של גוגל אדוורדס ובנוסף על פי ניסיוננו.
5.
תחזוק הקמפיין – הקמפיין נבדק כל תקופת זמן מוגדרת. מתווספות מילות מפתח נוספות חדשות. מילות מפתח לא ממירות להקלקות ולפניות מוסרות מהקמפיין. כמו כן נכתבות מודעות חדשות לקבוצות המודעות השונות ובמקביל מוסרות מודעות שלא משכו הקלקות. תחזוק הקמפיין נעשה כמובן בשיתוף פעולה מלא עם חברת אירופלקס תוך התחשבות בצרכים ובמבצעים השונים של החברה.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<