שם העסק: בדק בית - אופקים .
תאריך בניית הקמפיין: יולי 2010 .
כתובת דף נחיתה: Ofakim-ENG.com/land
תהליך
פרסום בגוגל על פי שלבים:
1.
בניית דף נחיתה:
דף נחיתה מעוצב ושיווקי נבנה על ידי מחלקת
דפי נחיתה שלנו ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. דף נחיתה זה הינו דינאמי בעל כותרות משתנות ורב נושאים המשנה את זהותו אוטומטית על פי מילות המפתח שהגולש חיפש. זוהי טכנולוגיה יחודית לחברתנו !
דף הנחיתה החדש מוצב בניסוי A\B במערכת אופטימיזציית דפי הנחיתה של גוגל Website Optimizer ואנו בוחנים את כמות ההמרות ממנו ביחס לדף הנחיתה הקודם. בינתיים המנצח בניסוי = דף הנחיתה החדש אך הניסוי עוד לא תם.
2.
בניית דו"ח מילות מפתח:
לקמפיין זה בנינו דו"ח מילות מפתח מרוכז על פי הנחיות הלקוח והתחומים בהם המשרד עוסק. הופקו מספר דוחות ונבחרו מילות מפתח בהתאמות מדוייקות לנושא על מנת שלא לחרוג מהתקציב.
3.
איפיון הקמפיין:
הקמפיין נבנה בצורה היררכית הנכונה ביותר עבור תחום בדק בית כאשר ההתמקדות היא במילות מפתח במשמעות מדויקת.
4.
בניית קמפיין:
הקמפיין נבנה לאורך זמן תוך שימוש בנתונים הסטטיסטים המתקבלים מהקמפיין עד ליום זה. נשללו עשרות מילות מפתח לא רלוונטיות שהגיעו מתוך מילות מפתח במשמעות לביטוי, הותאמו מראש תקציבים.
5.
תחזוקת הקמפיין:
הקמפיין מנוהל, מתוחזק ומנוטר באופן יום יומי 24 שעות ביממה. המטרה היא לשמור על מיקומים שקבענו מראש הממירים לפניות דרך צור קשר שבדף הנחיתה ולסנן קליקים לא חוקיים. בתחילת הדרך זיכינו את הקמפיין לאחר לא מעט פניות לנציגי גוגל בלמעלה מ- 650 ש"ח עקב קליקים לא חוקיים, הקמפיין מנוטר על ידי תוכנות סטטיסטיות על מנת למנוע קליקים לא חוקיים של מתחרים.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<