שם העסק: הולנדיה המרכז להנדסת השינה בע"מ .
תאריך בניית הקמפיין: אפריל 2009 .
כתובת אתר בית: www.Hollandia.co.il
כתובת דף נחיתה: www.hollandia.co.il/land/land.html
תהליך פרסום בגוגל על פי שלבים:
1. עיצוב מקצועי ובנייה של
דף נחיתה המותאם אישית עבור מכירת מזרון תחת מימד של הולנדיה המציע מבצע מיוחד.
תהליך בניית דף הנחיתה:
- הוגשו מספר סקיצות ראשוניות עבור הולנדיה ולבסוף נבחרה הסקיצה המתאימה ביותר שהפכה לעיצוב דף הנחיתה.
- טקסט שיווקי נכתב על ידי קופירייטר החברה בשילוב ובשיתוף פעולה עם הפלאשיסט כך שהטקסט מוצג כאשר עולים על אחת מ- 4 הפונקציות שבתחתית עמוד הנחיתה.
- יצירת טופס צור קשר מקוצר בנוסף לטלפון המגביר את זרימת כמות הלידים הנכנסת מהקמפיין. בנוסף, קיימת אופציית הצטרפות לניוזלייטר המופץ על ידי הולנדיה.
2. איסוף מידע מדוייק ובניית
דו"ח מילות מפתח מפורט עבור קמפיין מזרונים להולנדיה.
3.
איפיון הקמפיין:
- הגדרת תקציבים עבור כל קליק לכל מילת מפתח על פי סטטיסטיקות של כלי גוגל.
- הגדרת עלות לליד – כמה כל ליד שווה לחברת הולנדיה עבור רכישת המזרון שבמבצע.
4.
בניית קמפיין . בסיס הקמפיין נבנה במשך יומיים כאשר הוגדרו מסעות פרסום וקבוצות מודעות על פי היררכיה שתוכננה מראש עבור כל סוגי מסעות הפרסום.
5.
תחזוק הקמפיין – הקמפיין מתוחזק ונבדק כל מספר ימים. מטרת הבדיקה היא לבחון כמו לידים שהגיע כתוצאה מפרסום בקמפיין. מעקב אחר מילות מפתח ממירות ואחר מילות מפתח בזבזניות ושינוי בהתאם לנדרש. בנוסף, אחת לתקופה מוגדרת נכתבות מודעות חדשות עבור כל קמפיין ומודעות בעלות ביצועים נמוכים מושעות מהקמפיין.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<