שם העסק: הולנדיה - פרסום בארצות הברית .
תאריך בניית הקמפיין: יולי 2010 .
כתובת דף נחיתה: HollandiaInternational.com/land
תהליך
פרסום בגוגל על פי שלבים:
1.
עיצוב דף נחיתה מתקדם:
עוצב דף נחיתה מתקדם המציג פלאש המכיל 3 מוצרים הנמכרים בארה"ב. דף הנחיתה מאפשר לגולש לראות הדמיה קצרה לכל מוצר המציגה איך המוצר עובד ולמה לקנות אותו. זהו פיתרון מבית הולנדיה לקהל יעד האמריקאי.
בנוסף, דף נחיתה זה נבנה בצורה דינאמית משתנה בהתאמה מלאה לחיפוש מילות מפתח של הלקוחות הפוטנציאליים על מנת להפוך לרלוונטי יותר מדפי נחיתה מתחרים. זוהי טכנולוגיה יחודית לחברת IndiviDual
פרסום בגוגל .
2.
איסוף אינפורמציה:
כיוון שמדובר על קהל יעד שונה מישראל אספנו אינפורציה במשך פרק זמן על הרגלי הקונים בארה"ב בתחום מיטות היום ומיטות אירוח נפתחות DAYBEDS על מנת לבנות את הקמפיין בצורה הטובה ביותר עבור הגולשים. לאחר שקיבלנו את מלוא האינפורמציה פנינו לאיפיון הקמפיין.
3.
איפיון הקמפיין:
חלוקה היררכית נכונה של קמפיינים וקבוצות מודעות על פי נושאים. התאמת דפי נחיתה ומודעות על פי הקשר. הקמפיין אופיין לקהל אמריקאי באיזור בעל רדיוס היקפי בארה"ב מסביב למיקום הפיזי של החנות.
4.
בניית קמפיין:
הקמפיין נבנה על פי האינפורמציה הראשונית והאיפיון, הבנייה ארכה מספר ימים כאשר המטרה היא להשיג מספר המרות רב ככל האפשר ולחשוף את המותג הולנדיה לקהל יעד האמריקאי בתקציב גבוה ביחס למתחרים.
5.
תחזוקת הקמפיין:
הקמפיין מתוחזק באופן יום יומי - נשללות מילות מפתח לא ממירות ופחות רלוונטיות על פי סטטיסטיקה, המטרה היא להגדיל את החזר ההשקעה של הקמפיין.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<