שם העסק: מרום מינוף - הלוואות .
תאריך בניית הקמפיין: יוני 2010 .
כתובת דף נחיתה: DYB.co.il
תהליך
פרסום בגוגל על פי שלבים:
1.
הפקת דוח מילות מפתח:
הופק דו"ח מילות מפתח הכולל אלפי ביטויים במשמעויות שונות הקשורות לתחום ההלוואות בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. בנוסף, הופקו מסקנות מקמפיין הלוואות הקודם, נשללו מאות מילות מפתח לא רלוונטיות.
2.
איפיון הקמפיין:
החשבון חולק למספר רב של קמפיינים כאשר כל קמפיין מתמקצע במילות מפתח ספציפיות. בנוסף, אופיין קמפיין ברשת המדיה של גוגל שמטרתו להפיק עשרות אלפי חשיפות ביום למותג מרום מינוף.
3.
בניית קמפיין:
נבנה קמפיין על פי האיפיון הראשוני בהתאמה אישית של מילות מפתח - מודעות - דפי נחיתה על פי קריטריונים שקבענו מראש. קמפיין זה מפיק עשרות עד מאות פניות ביום !
4.
תחזוקת הקמפיין:
על הקמפיין מעקב יום יומי לגבי כמות הפניות המתקבלות כאשר הדגש הוא על עלות ממוצעת לליד. כיוון שקמפיין זה מפיק עשרות עד מאות פניות ביום, מטרתנו היא להוזיל את העלות לליד כמה שיותר. מבחינת רשת המדיה של גוגל, הקמפיין מתווסף לאתרים רלוונטים ובנושא מידי עת ומוסר מאתרים לא ממירים על מנת להגדיל את ההחזר עבור ההשקעה.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<