שם העסק: טכנאי מחשבים - אורן גרוסמן .
תאריך בניית הקמפיין: יוני 2010 .
כתובת דף נחיתה: PC2U.biz
תהליך
פרסום בגוגל על פי שלבים:
1.
בניית דף נחיתה:
נבנה
דף נחיתה בהתאמה אישית לתחום טכנאי מחשבים ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוח.
2.
בניית דו"ח מילות מפתח:
נבנה דוח מילות מפתח מרוכז במילות המפתח המרכזיות לפרסום. בנוסף, נבנה דו"ח מילות מפתח על פי איזורים וערים בישראל בהן ניתן שירות ללקוחות. דו"ח מילות המפתח הופק בשיתוף פעולה מלא ובנוסף נגבו סטטיסטיקות מקמפיין קודם.
3.
איפיון הקמפיין:
החשבון חולק למספר קמפיינים קבועים מראש כאשר הדגש היה על מילות מפתח מרכזיות וממירות לעבודה ומילות מפתח על פי איזורים וערים.
4.
בניית קמפיין:
הקמפיין נבנה לאורך תקופה ולאחר הבנת צרכי הלקוח. נשללו עשרות מילות מפתח מהקמפיין הקודם שנכשלו בהמרת פניות דרך דף הנחיתה.
5.
תחזוקת הקמפיין:
תחום טכנאי מחשבים הינו תחום תחרותי מאוד. המתחרים כל הזמן במעקב יום יומי ומשחקים בלי הרף עם התקציב ולכן אנחנו נדרשים למעקב שוטף אחר פעילות הקמפיין בהשוואה למתחרים. לאחר פרק זמן הבנו מהם המיקומים הטובים ביותר עבור הלקוח ומאז אנו שמים את הדגש על מיקומים ממירים אלו.
כמו כן, נדרשנו למנוע מאות קליקים לא חוקיים - בשיתוף פעולה מלא עם נציגי גוגל ונציגי ספקיות האינטרנט השונות בישראל אנו מגיעים אל מתחרים המבצעים הונאה על הקמפיין ועוצרים אותם מפעילותם. הקמפיין זוכה מעלויות שצברו מאות קליקים לא חוקיים על ידי גוגל.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<