ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

פרסום בגוגל בשמות של מתחרים

מאמר מקצועי בנושא פרסום בשמות של מתחרים בגוגל אדוורדס. המאמר מפרט כיצד ניתן לפרסם בשמות של מתחרים תוך שמירה על אתיקה מקצועית, איך מפרסמים בשמות של מתחרים ומה אסור לנו לפרסם.

פרסום בגוגל בשמות של מתחרים
פרסום בגוגל> מאמרים>

פרסום בגוגל בשמות של מתחרים

בניית קמפיין מסע פרסום בגוגל שמוביל לתוצאות חיוביות ומניב יחסי המרה גבוהים מושתת על סקר מילות מפתח מדוקדק שנערך כבר בשלב הראשון לתהליך בניית הקמפיין.
בנייה נכונה והיררכית של הקמפיין על פי חלוקה לקמפיינים ולתתי קמפיין (AdGroups) יתנו לנו את האפשרות לדעת מהיכן ההמרות שלנו מגיעות ומהם מילות המפתח הממירות ביותר עבורינו. במאמר זה נדון על האפשרות לפרסם בשמות של מתחרים בתור מילות מפתח בקמפיין ונלמד איך להניב תנועה רבה ואיכותית של לקוחות פוטנציאליים לאתר שלנו בעלויות נמוכות.

הכר את המתחרים שלך - מילות מפתח נוספות לפרסום בגוגל
בכל תחום יש תחרות בין בעלי עסקים שונים. בין אם אתה רופא הנותן שירות למטופליו או בעל מפעל לייצור מוצר כלשהו, תמיד יהיו לך מתחרים שינסו להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך לפניך. למתחרים שלך יש שמות. חלקם שמות מסחריים הרשומים אצל רשם סימני המסחר וחלקם לא רשומים.
מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס מאפשרת לפרסם בקמפיין מילות מפתח בשמות של המתחרים שלך – בין אם השמות רשומים אצל רשם סימני המסחר ובין אם לא.
ניתן לפרסם בכל מילות המפתח הקשורות למתחרים שלך ובכל הוריאציות האפשריות. העלות לקליק בשמות של המתחרים בדר"כ נמוכה מאוד כיוון שהשמות אינם מוגדרים כמילות מפתח בעלות תחרות מפרסמים. העלויות לקליק יכולות לנוע החל מ- 10\20 אגורות לקליק בלבד. כך אנחנו יוצרים מצב של קניית תעבורה איכותית לאתר שלנו בעלות זולה מאוד.

מה אסור לפרסם?
חל איסור פרסום שמות מסחריים הרשומים אצל רשם סימני המסחר בתוך המודעות של גוגל או בתוך דפי הנחיתה אליהם הקמפיין של גוגל מוביל. גוגל מחייבים שהשם המסחרי יהיה שם רשום בפועל ברשם סימני המסחר כיוון שבעלי עסקים רבים בישראל חולקים את אותו השם ולעיתים שני הגורמים פונים לפרסום בגוגל והדבר יוצר התנגשות.
לדוגמא, קיימות שתי חנויות שונות בעלות אותו השם המפרסמות בגוגל תחת השם שלהם אך השם לא רשום בפועל אצל רשם סימני המסחר, אין מניעה להתנגשות ובעלי החנויות יכולים להכניס את שם החנות שלהם לתוך המודעות ולתוך דפי הנחיתה שלהם.
דוגמא נוספת הפוכה מהראשונה היא שתי חנויות באותו התחום ולשתיהן שמות מסחריים רשומים. החנות השנייה מפרסמת בגוגל תחת השם של החנות הראשונה ובנוסף הכניסה את שם החנות הראשונה לתוך המודעה ולתוך דפי נחיתה אליהם הגולשים מגיעים ויוצרת אשליה אצל הגולש שמדובר בחנות הראשונה – פרסום זה הוא פרסום אסור על פי הכללים של גוגל ובעל החנות הראשונה יכול לפנות אל גוגל במטרה להסיר את המודעה של בעל החנות השנייה. במידה ובעל החנות השנייה יפרסם בחיפוש אחר שם החנות הראשונה אך המודעה ודפי הנחיתה לא יכילו את שם החנות הראשונה הדבר לגיטימי לחלוטין.

איך מפרסמים בשמות של מתחרים?
חשוב מאוד לפתוח קמפיין חדש לחלוטין העוסק אך ורק בקבוצות מודעות המכילות שמות של מתחרים. הפרדה זו חשובה כיוון שלרוב מתקבל אחוז הקלקות מעט נמוך מהרגיל על מודעות המפורסמות בשמות של מתחרים והדבר משפיע באופן ישיר על קבלת ציון איכות של מילות המפתח. אחוז ההקלקות נמוך יחסית כיוון שכאשר משתמש מחפש שם של מתחרה שלנו הוא ממקד לעסק ספציפי והסבירות שיכנס למודעה שלנו המציגה עסק אחר נמוכה יותר אך קיימת. לבנייה היררכית נכונה של החשבון יש חשיבות רבה - הקמפיין החדש שנפתח בשמות של המתחרים שלנו לא פוגע או משפיע בשום צורה על ציוני האיכות או אחוזי הקלקות של שאר הקמפיינים בחשבון. יש לרכז את שמות כל המתחרים שלנו בווריאציות שונות ולהכניסם למסע הפרסום החדש שיצרנו. מומלץ להוסיף מספר מודעות השונות משאר המודעות בקמפיין המציעות מבצע \ הנחה או פרט פרסומי כלשהו המבדיל אותנו מהמתחרה שאנחנו מפרסמים בשמו. כמובן שיש לשמור על אתיקה מקצועית.

שמירה על אתיקה מקצועית
מפרסמים רבים שואלים אותנו מעת לעת האם זה אתי לפרסם בשמות של המתחרים שלהם והאם זה נהוג. התשובה היא חד משמעית כן – כל עוד שומרים על אתיקה מקצועית גבוהה.
בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט כל משתמש שאנחנו מכניסים לתוך האתר שלנו יכול לסיים את התהליך בתור לקוח פוטנציאלי לעסק שלנו. לא נפרסם מודעות הפוגעות בדרך כזו או אחרת במתחרה לעולם – אנחנו לא מעוניינים להציג את החסרונות של המתחרה שלנו אלא מעוניינים להציג את הייתרונות שלנו על פני המתחרה. לקוחות נרתעים כאשר מנסים למכור להם מוצר או שירות תוך כדי לגלוג על המתחרה ולעיתים קרובות הדבר גורם ל"שבירת העסקה". נציג במודעה ובדף הנחיתה את הייתרונות שלנו בלבד מבלי להתייחס למתחרים שלנו בכלל וכך נציג את העסק בצורה החיובית ביותר המשדרת בטחון רב.
בנוסף, חברת גוגל ממליצה בחומרי הלימוד המקצועיים שלה על אסטרטגיית הפרסום בשמות של מתחרים כאסטרטגייה שיווקית המאפשרת לקבל מספר כניסות גבוה לאתר בעלויות נמוכות משמעותית מהעלויות שאנחנו משלמים.




             פרסום בשמות מתחרים - דוגמא פרסום בגוגל בשמות של מתחרים
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר

לשיחת היכרות
  • שם
  • טלפון
  • דוא”ל


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן