שם העסק: אלמוג שפירא – משרד עורכי דין .
תאריך בניית הקמפיין: פברואר 2010 .
כתובת אתר בית: www.LawTip.co.il
תהליך
פרסום בגוגל על פי שלבים:
1. התאמת
דפי נחיתה לכל קמפיין מסע פרסום על פי נושא והקשר.
משרד עורכי דין אלמוג-שפירא עוסק במספר תחומים ולכן לכל תחום היה עלינו להתאים את עמוד הנחיתה הטוב ביותר עבור פרסום בקבוצת המודעות.
2. איסוף מידע מדוייק ובניית
דו"ח מילות מפתח מפורט עבור קמפיין עורכי דין בתחומים שונים לאתר LawTip.
3.
איפיון הקמפיין:
- הגדרת תקציבים עבור כל קליק לכל מילת מפתח על פי סטטיסטיקות של כלי גוגל.
- הגדרת עלות לליד – כמה שווה כל ליד עבור כל מסע פרסום שונה בהתאם לרווח המתקבל בעקבות הליד (חושב על פי סטטיסטיקות סגירת לידים של המשרד). ישנם מספר נושאים ולכן חשוב היה לדעת כמה כל תיק שנסגר במשרד שווה.
4.
בניית קמפיין . בסיס הקמפיין נבנה למשך למעלה משבוע. הקמפיין הבסיסי כולל אלפי מילות מפתח ממוקדות + מילות מפתח בעלות זנב ארוך, עשרות מודעות, מספר קמפיינים ועשרות קבוצות מודעות המותאמות כל אחת לנושא שלה.
5.
תחזוק הקמפיין – הקמפיין מתוחזק ונבדק כל מספר ימים. מטרת הבדיקה היא לבחון כמו לידים שהגיע כתוצאה מפרסום בקמפיין. מעקב אחר מילות מפתח ממירות ואחר מילות מפתח בזבזניות ושינוי בהתאם לנדרש. בנוסף, אחת לתקופה מוגדרת נכתבות מודעות חדשות עבור כל קמפיין ומודעות בעלות ביצועים נמוכים מושעות מהקמפיין.
ישנם תחומים נוספים שהתווספו לקמפיין במשך הזמן על פי בקשת המשרד לאחר שראו את תפוקת הלידים , הערכת עלות כוללת וכדאיות בקמפיינים האחרים שיצרנו עבורם.
>>
חזרה לעמוד קמפיינים שבנינו <<