פרסום בפייסבוק – רשת חברתית הגדולה בעולם
אתר פייסבוק קיים כבר מספר שנים ומשמש כפלטפורמה לכ- 400 מיליון אנשים ברחבי העולם בינהם מעל מיליון וחצי ישראלים שונים מידי שבוע. על פי מדדים וסקרים שנערכו, פייסבוק הוא אחד מ- 4 האתרים הנצפים ביותר בישראל יחד עם גוגל ישראל , וואלה ויוטיוב.
ייתרון מובהק של
פרסום בפייסבוק על פני פרסום אצל המתחרים הוא יכולת הפילוח המעולה – אנחנו קובעים בדיוק מיהו קהל היעד שלנו – אל מי אנחנו רוצים להגיע בעזרת הפרסומות שלנו.
הפרמטרים הניתנים להגדרה בפרסום בפייסבוק הם:
- ארץ בה מתגורר האדם לו אנחנו רוצים להציג את המודעה.
- גיל.
- האם המשתמש רווק , נשוי , גרוש , אלמן , מאורס ? ניתן להציג לכל אחד מהם לחוד או ביחד.
- משתמשים המתעניינים בגברים או נשים.
- שפה מדוברת.
על ידי כל הפרמטרים האלה ניתן להגדיר לאיזה קהל יעד אנחנו רוצים לייעד את המודעות שלנו – למי אנחנו רוצים למכור את המוצר או השירות שיש לנו להציע.
החשיפה שאנחנו יכולים לקבל בפייסבוק היא אסטרונומית – מדובר על עשרות או מאות אלפי חשיפות בשבוע , מיליוני חשיפות בחודש. שיעורי ההקלקות בתוכנית של פייסבוק נמוכים (כ-0.05 ל- 0.15 אחוזי הקלקה) יחסית למסעות הפרסום בגוגל אדוורדס בהם קמפיין הבנוי בצורה נכונה יקבל מעל 5% הקלקה. המחיר הממוצע ל- 1000 הופעות נמוך בהרבה מהמחיר הממוצע ל- 1000 הופעות בהשוואה לרשת של גוגל.
שיטת הפרסום בפייסבוק מיועדת בעיקר עבור עסקים הרוצים לקבל מיתוג וחשיפה נוספת ומהווה בדרך כלל כפרסום נוסף לפרסום בגוגל אדוורדס. יש לך עסק שמוכר מוצר ייחודי? אתה מעוניין למתג את עצמך בין אנשים? זה בדיוק המקום עבורך !