ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
רשת התוכן של גוגל
במאמר זה ניתן ללמוד מידע רב על פרסום ברשת התוכן של גוגל.
הסבר מפורט על שימוש נכון בשירות רשת התוכן -
בחירת פרסום על ידי מיקומים אוטומטיים או מיקוד לאתרים רלוונטיים בנושא שלנו.
בנוסף, העמוד מכיל מספר דוגמאות לפרסום נכון ברשת התוכן וניתן למצוא דוגמאות נוספות בעמוד דוגמאות לפרסום ברשת התוכן שבאתר.
פרסום רשת התוכן של גוגל = עולם ומלואו.
לגוגל רבבות אתרים שותפים ברשת התוכן. אתרים נחשבים ומוכרים בישראל כמו Nana.co.il , Mako.co.il , Doctors.co.il , אתרים נחשבים מהעולם כמו Ask.com , Aol.com ועוד מיליוני אתרים המציגים פרסומות של גוגל.
מבחר האתרים הוא עצום , מספר הנושאים הוא אינסופי – לכל נושא יש לגוגל עשרות, מאות , אלפי, או מאות אלפי אתרים בהם אנחנו יכולים להציג את המודעות שלנו. סה"כ האפשרות העומדת בפנינו היא פרסום במיליארדי דפים שונים ברשת האינטרנט.
בנוסף, רשת התוכן כוללת גם אתרי שירותים מבית גוגל כמו Gmail.com – שירות המייל של גוגל המכיל למעלה מ- 200 מיליון משתמשים ברחבי העולם הנחשפים למודעות הממומנות של גוגל מידי יום , Blogspot.com \ Blogger.com המהווה שירות חינמי לכתיבת בלוג באופן עצמאי .
הבחירה כולה נמצאת בידיים שלנו – שימוש בשירות רשת התוכן ובנייה נכונה ומדוייקת יעזורו לנו להפיק פניות נוספות של לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלנו. פרסום ברשת התוכן אמנם נראה למשתמש המתחיל מסובך בהרבה משימוש בממשק הפרסום בחיפוש רגיל בגוגל \ רשת שותפי החיפוש אך מומחה גוגל אשר מכיר את מערכת הניהול של רשת התוכן על כל תכונותיה, ידע להפיק ממנה את התועלת הטובה ביותר ולעיתים אף להשיג תוצאות טובות יותר מפרסום ברשת החיפוש של גוגל.
מספר דוגמאות לפרסום נכון ברשת התוכן של גוגל:
אתה בעל עסק למכירת חומרי ניקיון ופוליש לרכב.
לאחר הצלחה עקב פרסום ברשת החיפוש של גוגל וברשת שותפי החיפוש של גוגל במילות מפתח רלוונטיות אתה מחליט להרחיב את היקף הפרסום שלך באינטרנט על מנת להגיע ללקוחות נוספים .
נפתח עבורך מסע פרסום נוסף בנפרד שיתמקד ברשת התוכן של גוגל.
נדאג למקד את המודעות שלנו לאתרים רלוונטיים שעוסקים בנושא רכב כמו Carsforum.co.il – פורום נחשב לחובבי רכב שבין היתר שואלים שאלות בנוגע לתחזוקה השוטפת החיצונית של רכב, פוליש לרכב זהו אחד החומרים שבין היתר נצרכים על ידי הגולשים באתר הזה.
בנוסף, מלבד למקד את המודעה לאתר Carsforum.co.il נדאג למקדה לנושא פוליש באתר. כלומר, המודעה שלנו תופיע רק בפוסטים בהם הוזכר נושא פוליש \ פוליש לרכב וכך נדאג שהקליקים יהיו רלוונטיים ככל היותר.
דוגמא שנייה נוספת אך שונה באותו הנושא – אתה בעל עסק אשר מכניס לארץ מוצר ייחודי לרכב המתאים לכל רכב בכל קטגוריה. כיוון שאתה מעוניין בחשיפה למוצר חדש ומיתוג המוצר ללקוחות פוטנציאליים, פרסום נכון ואפקטיבי עבור העסק שלך יהיה על גבי כל פורום הרכב ולא רק על עמודים ספציפיים באתר הקשורים לנושא מסויים. הכל במטרה למתג את העסק שלך לכל משתמשי האתר. הפעולה הנכונה היא מיקוד לאתרים העוסקים בכלי רכב כמו לדוגמא האתר Carsforum.co.il ללא מיקוד על פי מילות מפתח מסויימות.
ייתרון נוסף של רשת התוכן הוא השימוש במדיה שאינה מודעות טקסט בלבד.
מרבית בעלי האתרים מתוך רשת התוכן של גוגל מאפשרים פרסום באנרים \ קבצי וידאו \ תמונות בגדלים שונים בתוך האתרים שלהם.
פרסום באמצעות מדיה כזו מאפשרת חשיפה ומיתוג העסק. האפשרויות והווריאציות הן רבות, החשיפה גדולה וכמות המידע שאנחנו יכולים להעביר למשתמש בעת שימוש בבאנרים \ תמונות \ וידאו גדולה יותר מאשר כמות המידע שניתן להעביר ב- 3 שורות טקסט.
בעת שימוש ברשת התוכן של גוגל , ניתן להגדיר את התשלום עבור מסע הפרסום על ידי תשלום לכל קליק או תשלום לכל 1000 הופעות (עבור מפרסמים המתעניינים במיתוג וחשיפה). בתשלום עבור 1000 הופעות גוגל מתייחס אך ורק לכמות החשיפות ולא לכמות הקליקים שמודעה קיבלה.
סרטון מעניין של גוגל ישראל בנושא רשת התוכן של גוגל:
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
סיפורי הצלחה
לשיחת היכרות
בין לקוחותינו
לקוחות ממליצים
אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.