ייעוץ חינם 073-72-77-208 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

שיווק מחדש

פרסום חוזר לגולשי האתר באמצעות גוגל:
- הסבר על שיטת שיווק מחדש ורשת המדיה.
- איך עובדת השיטה.
- התקנת קוד שיווק מחדש על האתר.
- דוגמאות לשימוש במודעות שיווק מחדש.

Remarketing שיווק מחדש
IndiviDual >פרסום בגוגל>

רימרקטינג - Remarketing

שיווק מחדש (Remarketing) זוהי תכונה חדישה הקיימת במערכת גוגל אדוורדס ומאפשרת לבעלי אתרים לפרסם לגולשים שביקרו באתר שלהם מודעות בפורמטים שונים ברשת המדיה והחיפוש.

הסבר קצר על הפרסום ברשת המדיה

רשת המדיה של גוגל אדוורדס זוהי רשת המכילה מיליוני אתרים קטנים וגדולים (מספר אתרים בבעלות גוגל, לדוגמא: אתר Youtube, אפליקציית Google Maps ועוד) בהם ניתן לפרסם מודעות בפורמטים שונים – מודעות טקסט, תמונה וקטעי וידאו ע"י מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס.
חברת גוגל יצרה את רשת הפרסום האינטרנטית הגדולה בעולם ומשמשת כמתווכת בין בעלי אתרים לבין מפרסמים ובכך חוסכת העסקת כוח אדם מיותר (אנשי מכירות מצד אחד וקנייני שטחי פרסום מצד שני), זמן וכסף וכן מייעלת את אפקטיביות הפרסום והגדלת ההחזר על ההשקעה.

הצורך במיקוד הפרסום על פי שיטת שיווק מחדש

עד לפני מספר שנים אופן מיקוד הפרסום המרכזי לאתרים ברשת המדיה של גוגל אדוורדס כלל מיקוד על פי מילות מפתח הרלוונטיות לפרסום ומיקוד על פי מיקום, כלומר, כתובת אתר שבו אנחנו מעוניינים לפרסם ישירות.
הפרסום ברשת המדיה היה משמעותית פחות אפקטיבי ביחס לפרסום ברשת החיפוש כיוון שהמודעות הוצגו "על הדרך" לגולשים.
במקרים רבים המודעות לא היו רלוונטיות לגולשים והקמפיינים סבלו מאחוזי הקלקות נמוכים מאוד השואפים לאפס. בנוסף, אחוזי ההמרות (פניות, הזמנות ועוד) היו נמוכים וברוב המקרים ההמרות היו לא איכותיות.

שיטת שיווק מחדש שינתה את כללי הפרסום ברשת המדיה לחלוטין. ניתן לפרסם בקלות מודעות בפורמטים שונים לגולשים שביקרו בעבר באתר שלנו במקום לפרסם לקהל שרובו לא רלוונטי למוצר או לשירות שאנחנו מנסים למכור. אם בעבר תפקידה של רשת המדיה היה בעיקר מיתוג העסק, הרי שבאמצעות פרסום בשיטת שיווק מחדש ניתן להגיע לתוצאות מאוד ממוקדות הממירות פעולה ישירה ומשלבות מיתוג חזק וברור בעיני הלקוח הפוטנציאלי.
ביצירת מערכת זו, חברת גוגל הצליחה להגביר משמעותית את קצב פעילות הפרסום ברשת המדיה – אחוזי ההקלקות וכמות הקליקים גדלו משמעותית, המודעות הפכו לרלוונטיות מאי פעם עבור הגולש, המפרסמים משקיעים יותר משאבים וכספים במערכת גוגל אדוורדס ומאידך מקבלים תפוקה גבוהה למדי מהפרסום ברשת המדיה.

שיווק מחדש – איך זה עובד?

פרסום באמצעות שיווק מחדש פונה אל קהל שביקר בעבר באתר שלנו.
לאחר שהטמענו בקוד האתר את הסקריפט שקיבלנו מגוגל אדוורדס (הסבר לגבי התקנת הקוד בהמשך המאמר) המערכת תתחיל לאגור רשימת משתמשים שביקרו באתר על ידי סימון וזיהוי קבצי ה-Cookies השמורים במחשב של הגולשים.
בזמן שמשתמש ספציפי שביקר באתר שלנו בעבר גולש באתרים אחרים המציגים מודעות מסוג Google Adsense, המודעות שלנו יתחרו עם שאר המפרסמים באתר על הזכות להיות מוצגות לאותו המשתמש. המודעות שלנו יוצגו בלי קשר לנושא האתר או למדינה \ שפה שאליה האתר משתייך. סביר להניח שלמערכת גוגל אדוורדס יהיה אינטרס להציג את המודעות שלנו לגולש הספציפי שביקר באתר שלנו כיוון שהסבירות שילחץ על המודעה שלנו גבוהה ביחס למודעות של מפרסמים אחרים בהם הגולש פוגש לראשונה.
מודעות המופעלות בקמפיינים מסוג שיווק מחדש זוכות בדרך כלל לאחוזי הקלקות גבוהים משמעותית ביחס למודעות המופיעות ברשת המדיה במיקוד על פי מיקום, מילות מפתח ו\או נושא.

איך נתקין קוד שיווק מחדש באתר שלנו

בכל חשבון Adwords ניתן ליצור קוד שיווק מחדש אחד או יותר מתוך קטגוריית קהלים בתוך הספרייה המשותפת של החשבון.
לכל קוד שניצור ניתן להגדיר את משך הזמן (מספר הימים) שנרצה להמשיך ולפרסם לגולש שביקר באתרנו מודעות. ניתן ליצור קוד אחד או יותר ובמקביל לייצר קומבינציות שונות על פי אסטרטגיה שנקבע מראש.
את הקוד שנקבל ממערכת גוגל אדוורדס נטמיע בקוד המקור של האתר. המתכנת הראשי בחברה שלנו ממליץ להטמיע את הקוד בכל דפי האתר בחלק האחרון של קוד המקור מעט לפני תגית הסוגרת – כך הסקריפט נטען בסוף קוד האתר ולא מאט את זמני טעינת הדפים. אתרים רבים עובדים עם מערכות ניהול (לדוגמא: Wordpress) המאפשרות שליטה על קטע קוד תחתון של כל דפי האתר (Footer), בדר"כ ניתן להוסיף סקריפט שיווק מחדש בקטע הזה.
לאחר שהתקנו את הסקריפט באתר שלנו תחל צבירת הקהל. כמות ומשך הצבירה תהיה בהתאם לכמות הגולשים שמבקרים באתר שלנו בטווח הזמן שהגדרנו מראש.

הגדלת החזר ההשקעה (ROI) באמצעות שיטת שיווק מחדש

שיטת מיקוד על פי שיווק מחדש עוזרת לנו (המפרסמים בגוגל אדוורדס) להגדיל משמעותית את ההחזר על ההשקעה ולנצל היטב את האינפורמציה המצטברת על כל גולש שביקר בעבר באתר שלנו. באמצעות פרסום זה נוכל למתג את העסק שלנו אצל הלקוח הפוטנציאלי וכן לפרסם מודעות המניעות לפעולה לקראת רכישת מוצר או שימוש בשירות שאנחנו מציעים.

דוגמאות לשימוש במודעות שיווק מחדש

1. מבצע מיוחד לגולשי האתר בלבד – גולש שביקר באתר העוסק במכירת ציוד אלקטרוניקה ודפדף בין מספר עמודים באתר אך לא ביצע המרה (רכישה או יצירת קשר דרך טופס באתר). נוכל לפרסם עבור הגולש במשך מספר ימים באנרים המובילים לעמוד שבאמצעותו הגולש מקבל הטבה מסוימת כלקוח חוזר לאתר – לדוגמא: 5% הנחה להזמנה ישירה דרך המערכת, משלוח חינם ועוד.

2. מקדם מכירות ללקוחות שביקרו בעגלת הקניות באתר אך לא השלימו רכישה – גולש ביקר באתר העוסק במשלוחי פרחים בכל הארץ . הגולש בחר זר ונכנס לתהליך ביצוע ההזמנה, הגיע לעמוד האחרון לפני סיום ההזמנה אך לא ביצע לבסוף את ההזמנה. נוכל לפרסם לאותו הגולש בימים הקרובים מודעות עם לינק ישיר אל סל הקניות כדי שיחזור לאתר ויסיים את ההזמנה. ניתן להוסיף מקדם מכירה נוסף במודעה כמו משלוח חינם או הנחה מסוימת לקידום המכירה.

3. קידום מוצרים משלימים – גולש ביקר באתר העוסק במכירת חדרי שינה ורכש מזרון דרך האתר. ניתן לפרסם לגולש שביצע רכישה של מזרון באתר מודעות המציעות לו ציוד נלווה למזרונים בהנחה כמו מגן מזרון, סדינים כריות ועוד.

חברת IndiviDual פרסום בגוגל מתמחה ביצירת מסעות פרסום ומודעות שיווק מחדש. אנו ממליצים לכלל לקוחותינו להתנסות ולהקצות תקציב פרסום נוסף לשיטת הפרסום הזו.
השאר פרטיך לייעוץ ראשוני חינם לפרסום בגוגל - הטבות למפרסמים חדשים בגוגל !
שם
טלפון
דוא”ל

סיפורי הצלחה

LawTip משרד עורכי דין
אירופלקס מערכות שינה מתקדמות
הולנדיה המרכז להנדסת השינה
משרד עורכי דין פלילי צלניקר

לשיחת היכרות
  • שם
  • טלפון
  • דוא”ל


בין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

אומרים שהצלחה אינה נמדדת בדקות, שעות או אף ימים, אלא היא נמדדת לאורך שנים. העובדה שאנחנו ממשיכים לפרסם באמצעות Individual כבר יותר משנה (!) ורק מגדילים את גובה ההשקעה מעת לעת, מעידה כאלף עדים על שביעות רצוננו מהשירות האדיב המקצועי והאיכותי שאנו מקבלים ועל התרומה הרבה שיש בקידום למשרדנו.
להמלצות נוספות לחץ כאן